ОБЯВЛЕНИЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ
На основание чл. 10а от Закона за държавния служител (ЗДСл), чл. 14 ал. 1 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед No 415/13.06. 2018 г. на Кмета на Община Мездра
ОБЯВЯВА КОНКУРС
За длъжността Директор на дирекция „Административно обслужване“ в Общинска администрация Мездра.
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността са:
- да отговарят на изискванията по чл. 7 ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител;
- да имат имат придобита образователна степен „Магистър“;
- да имат най-малко 4/четири/ години професионален опит или присъден най-малко III младши ранг на държавен служител;
1.1. Специфични изисквания за заемане на длъжността – съгласно чл. 18 от Закона за счетоводството
1.2. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- умения за работа с MS office, Word, Excel, Internet, счетоводен софтуер, правно-информационни продукти и др.;
- познания в нормативната уредба, касаеща длъжността;
- управленска компетентност;
- ориентация към резултати;
- работа в екип;
- комуникативна компетентност;
- професионална компетентност;
2. Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 510.00 лв.
2.1. Брой работни места – 1 бр.
3. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: подпомага и осигурява осъществяването на правомощията на Кмета на общината, като за целта ръководи, включително планира, организира, контролира, координира; отчита административно-правната, информационна и финансово-счетоводната дейност на Община Мездра и изпълнява в съответствие с действащата структура на Общината функциите на главен счетоводител.
Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в стая 208 на Община Мездра.
4. Начин за провеждане на конкурса: тест и интервю.
5. Необходими документи, които кандидатите трябва да представят за участие в конкурса са:
5.1. Заявления за участие в конкурса съгласно Приложение No 2 към чл. 17 ал. 1 от НПКДС;
5.2. Декларация от лицето съгласно чл. 17 ал. 2 т. 1 от НПКДС;
5.3. Заверено копие от документ за придобита образователна степен;
5.4. Заверено копие от документ, удостоверяващ професионален опит или придобит ранг като държавен служител (при наличие на такъв);
5.5. Професионална автобиография;
5.6. Заверени копия на дуги документи – за компютърни умения, сертификати и др. (при наличие на такива).
Документите следва да бъдат представени в запечатан плик на адрес:
Община Мездра, п.к. 3100, ул. „Христо Ботев“ No 27 в Център за информация и административни услуги, гише „Деловодство“ в срок: до 14 дни от датата на публикуване на обявлението (в случай, че крайният срок изтича в неработен ден – срокът изтича в първия работен ден след него).
Документите се подават лично от кандидата или чрез упълномощен представител.
6. Дата на обявяване: 13.06.2018 г.
7. Място, където ще се обявяват списъците или другите съобщения във връзка с провеждането на конкурса е: информационните табла в сградата на Общинска администрация Мездра и официалният сайт на Община Мездра – www.mezdra.bg
Кмет на Община Мездра: /инж. Генади Събков/