ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА УПРАВИТЕЛ НА „МЕЗДРА-АВТОТРАНСПОРТ-2003“ ЕООД
ОБЯВЛЕНИЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА УПРАВИТЕЛ
НА „МЕЗДРА-АВТОТРАНСПОРТ-2003“ ЕООД
На основание чл. 44 ал. 2 от ЗМСМА и чл. 5 ал. 1 от Наредба за условията и реда за провеждане конкурси за възлагане управлението на еднолични търговски дружества с общинско участие в Община Мездра и Решение No 580/30.08.2018 г. на ОбС – Мездра:
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за длъжността Управител на „Мездра-Автотранспорт-2003“ ЕООД.
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността са:
– да имат имат придобита образователна степен „Бакалавър“;
– да имат най-малко 3/три/ години професионален опит;
– копютърна грамотност;
– познаване на нормативната уредба; способност за работа в екип; оперативност; комуникативност; отговорност; лоялност.
1.1. Специфични изисквания за заемане на длъжността – да отговарят на изискванията по чл. 19 от Наредбата за реда за упражняване правата на собственост на Община Мездра върху капитала на търговските дружества.
1.2. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
– умения за работа с MS office, Word, Excel, Internet, правно-информационни продукти и др.;
– познания в нормативната уредба, касаеща длъжността;
– управленска компетентност;
– ориентация към резултати;
– работа в екип;
– комуникативна компетентност;
– професионална компетентност;
2. Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 510.00 лв.
2.1. Брой работни места – 1 бр.
3. Кратко описание на длъжността: организира, ръководи и представлява дружеството съобразно закона и в съответствие с Учредителния акт на дружеството и решенията на Общински съвет-Мездра; извършва действия и сключва сделки по управление на имуществото на Дружеството в съответствие с Наредбата за реда за упражняване правата на собственост на Община Мездра върху капитала на търговските дружества.
4. Начин за провеждане на конкурса – три етапа: подбор по документи; представяне на концепция за развитие на дружеството за три годишен период (от допуснатите кандидати от първи етап); интервю (за допуснатите кандидати от втори етап).
5. Необходими документи, които кандидатите трябва да представят за участие в конкурса са:
5.1. Заявление свободен текст;
5.2. Декларация за липсата на обстоятелства по чл. 19 от Наредабата за реда за упражняване правата на собственост на Община Мездра върху капитала на търговските дружества;
5.3. Нотариално заверено копие от документ за придобита образователна степен „Бакалвър“ и други документи, удостоверяващи квалификация;
5.4. Заверено копие от документ, удостоверяващ професионален опит;
5.5. Професионална автобиография;
5.6. Свидетелство за съдимост;
Документите за участие в конкурса следва да се подават запечатан и непрозрачен плик в деловодството на Общински съвет – Мездра (сградата на Община Мездра, ет. 4 ст. 400) – в 30 дневен срок от публикуване на обявата за конкурса.
6. Дата на обявяване: 04.09.2018 г.
7. Списъците или другите съобщения във връзка с провеждането на конкурса ще се обявяват: на информационните табла в сградата на Общинска администрация Мездра и официалният сайт на Общински съвет – Мездра – www.obs.mezdra.bg