Община Мездра обявява процедура за подбор на здравен медиатор
Община Мездра обявява процедура за подбор на здравен медиатор
Необходими документи:
– Автобиография
– Мотивационно писмо
– Копие от диплома за завършено средно образование
– Заявление по образец
Образец на заявлението се получава в деловодството на Община Мездра. Mожете да изтеглите документа и от интернет страницата на общината на адрес: www.mezdra.bg, Секция Обяви
Изисквания към кандидатите:
– Завършено средно образование
– Принадлежност към местна уязвима етническа общност
– Познаване на здравните и социални проблеми на общността
– Владеене на езика на общността
– Комуникативни умения
– Компютърна грамотност (MS Word, Internet)
Провеждане на подбора (в рамките на един ден):
Разглеждане на постъпилите документи от комисия.
Провеждане на интервю с кандидатите, одобрени по документи.
Дата, час и място на провеждане на подбора:
Ще бъдат обявени допълнително, след изтичане на срока за кандидатстване.
Краен срок за подаване на документи: 08.02.2020 г.
Документите се подават в деловодството на Община Мездра
Кратко описание на длъжността „Здравен медиатор”
– Работа с клиенти и подпомагане на незапознатите със здравната система за получаване на достъп до здравни услуги.
– Посредничество между уязвими групи и здравни и социални служби, придружаване.
– Работа с ОПЛ и други здравни специалисти и институции за повишаване на имунизационния статус на децата.
– Подпомагане при попълване на различни документи.
– Участие в организиране на здравни профилактични мероприятия и мероприятия за повишаване на здравната култура.
Информация за професията „здравен медиатор“ можете да намерите на www.zdravenmediator.net