Обява за прием на документи по Проект „Независим живот в община Мездра”
О Б Я В А
Община Мездра обявява прием на документи по Проект „Независим живот в община Мездра”, договор: BG05М9ОР001-2.002-0091-С001 по процедура BG05М9ОР001-2.002 «Независим живот» на Оперативна програма Развитие на човешките ресурси 2014 – 2020 г.
Настоящата процедура ще допринесе за подобряване качеството на живот и на последиците от социалното изключване и бедността на хора с увреждания и хора над 65 години от община Мездра чрез подобряване на достъпа до интегрирани услуги за социално включване.
За постигането на тази цел планираме изграждане и оборудване на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда и предоставяне на интегрирани услуги на представителите на целевите групи, към който ще бъдат разкрити следните работни места:
1. Личен асистент – 10 бр.
2. Социален асистент – 10 бр.
3. Домашен помощник – 17 бр.
ПОТРЕБИТЕЛИ НА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА ЛИЧЕН АСИСТЕНТ, СОЦИАЛЕН АСИСТЕНТ И ДОМАШЕН ПОМОЩНИК:
* деца с увреждания;
* лица с увреждания;
* лица над 65 години в невъзможност за самообслужване.
Необходимите документи за ползване на социалните услуги от кандидатите за потребители:
- заявление /по образец/
- копие от документ за самоличност; за дете – копие на удостоверение за раждане;
- копие от документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител ;
- копие на експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК;
- копие на други медицински документи – актуални епикризи, протоколи от ЛКК и др.;
- копие от удостоверение за настойничество/попечителство;
- други документи /саморъчно подписана декларация/пълномощно/.
ПРЕДОСТАВЯЩИ СОЦИАЛНАТА УСЛУГА ЛИЧЕН АСИСТЕНТ, СОЦИАЛЕН АСИСТЕНТ И ДОМАШЕН ПОМОЩНИК:
* безработни лица с местоживеене на територията на община Мездра;
* физически и психически здрави в трудоспособна възраст лица, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст по реда на чл. 68 от КСО.
Необходимите документи за кандидатите да предоставят социалните услуги Личен асистент, Социален асистент и Домашен помощник:
- заявление /по образец/;
- копие от документ за самоличност;
- копие от диплома за завършено образование;
- копие от трудова книжка/ осигурителна книжка, удостоверяващи предишен професионален опит на същата и/или сходна позиция / ако е приложимо/ ;
- служебна бележка от Дирекция Бюро по труда – гр. Мездра / ако е приложимо/;
- копие от сертификат/и за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти по ОП РЧР /ако е приложимо/.
Срок за подаване на документите : от 23.02.2016г. до 09.03.2016г. -/включително/
Място на подаване на документите : Общинска администрация – Мездра, ет. ІІ, стая 213.
Време за прием на документи: Всеки работен ден от 08.00 до 12.00 и от 13.00 до 17.00 часа.
Телефон за информация: 091093255
Проект BG05M9OP001-2.002-0091-C001 „Независим живот в община Мездра”