OБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ
На основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА, чл. 10а, ал. 1 от ЗДС, във връзка с чл. 10, ал. 1 и 2 от ЗДС, чл. 13, ал. 1 и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № 301/27.04.2017 г. на кмета на Община Мездра
О Б Я В Я В А :
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА
1. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Основна цел на длъжността: Ръководи, организира, координира и контролира дейността на администрацията в изпълнение на разпорежданията на Кмета, при спазване разпоредбите на Закона за администрацията и другите законови и подзаконови нормативни актове, свързани с дейността на Община Мездра.
Области на дейност:
- Организация, координация и контрол на административните задачи, свързани с ефективното функциониране на администрацията по дирекции и служби.
- Контрол върху дейността на административното обслужване на физически и юридически лица.
- Задълженията на Секретар, съгласно чл. 43 ал. 3 и ал. 4 от Закона за местното самоуправление и местната администрация.
2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
– Изисквана минимална степен на завършено образование – магистър.
– Години професионален опит – 4 години
или
– Минимален ранг – III младши.
– Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт – няма.
– Предпочитана специалност или област, по която е придобито образованието: публична администрация, икономическа специалност /една от изброените/.
– Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство за кандидатите:
– управленска компетентност;
– стратегическа компетентност;
– лидерски умения;
– комуникационна компетентност;
– умения за работа в екип;
– компютърни умения и квалификации в областта на информационните
технологии ( MS office; Word, Excel, Internet; правно – информационни
продукти и др.;)
– Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 460,00 лв. при спазени изисквания на Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
– Брой работни места, за които се обявява конкурса – 1 бр.
3. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе по следния начин:
– Защита на концепция за стратегическо управление на тема:
„Стратегическо управление на общинска администрация Мездра”. Разработената концепция да бъде до 10 /десет/ печатни страници формат А4, поставена в запечатан плик, надписан с трите имена на кандидата, подпис и длъжността, за която се кандидатства. Представя се лично или чрез упълномощен представител.
– Интервю.
4. Необходими документи за участие в конкурсната процедура:
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
– Заявление за участие в конкурс – по образец /Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители /ДВ бр. 6 от 23.01.2004 г., изм. и доп./. Заявлението се предоставя от служителите в Център за информация и административни услуги в сградата на Общинска администрация – Мездра, на адрес: гр. Мездра, ул. „Христо Ботев” № 27.
Към заявлението се прилагат:
– Декларация от лицето за обстоятелствата по чл. 17, ал. 2 т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители /НПКДС/. Декларацията се предоставя от служителите в Център за информация и административни услуги в сградата на Общинска администрация – Мездра.
– Заверено копие от документ за самоличност.
– Заверени копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и за допълнителни квалификации и правоспособност.
– Заверени копия от документи, удостоверяващи професионалния опит или придобития ранг като държавен служител /при наличие на такъв/.
– Професионална автобиография.
– Заверени копия от други документи – за компютърни умения, сертификати и др. (ако притежава такива)
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидата или чрез пълномощник като за изискваните копия се представят и оригиналите за сверка.
5. Място и срок за подаване на документите:
гр. Мездра, ул. „Христо Ботев” № 27, Община Мездра, Център за информация и административни услуги, гише ,,Деловодство“ всеки работен ден от 08.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч.
срок: до 14 дни от датата на публикуване е обявлението (в случай, че крайният срок е неработен ден – срокът изтича в първия работен ден след него).
Телефон за справки – 0910/ 9 21 01 вътр. 122
Лице за контакти Снежана Гешева – старши експерт Човешки ресурси
Краен срок за подаване на документите – 16,30 ч. на 10.05.2017 г.
Ден на публикуване: 27.04.2017 г.
6. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъците и всички съобщения във връзка с конкурса – информационните табла в сградата на общината и официалния сайт на Община Мездра – www.mezdra.bg.
7. Място, където кандидатите могат да се запознаят с длъжностната характеристика и други необходими за конкурсната процедура документи – Общинска администрация – Мездра, стая 208, ст. експерт „Човешки ресурси“, всеки работен ден от 08.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч.
ИНЖ. ГЕНАДИ СЪБКОВ